Meer instroom

Meer instroom voor jouw organisatie dankzij onze unieke aanpak. Who’s Up?

Nieuwe manier van rekruteren

De tijd van vacatures online posten en wachten op de ideale kandidaat, is voorbij. Vacatures lijken op elkaar en er staan er zoveel online dat het voor werkzoekenden enorm tijdrovend is om te zoeken naar een nieuwe uitdaging. 

Daarom gaan wij volop voor “company-driven recruitment” en “data-driven employer branding“. Onze manier van werken maakt het solliciteren voor werkzoekenden én talent managers een stuk makkelijker doordat ze niet meer moeten bladeren door duizenden vacatures. We geven aan actief en passief werkzoekenden de kans om te kiezen voor werkgevers in plaats van jobs, daarna zorgen onze talent advisors voor een carrièreplan op maat dankzij een data-driven matching van competenties en verwachtingen. Zo kies je als werkzoekenden niet voor één job, maar voor een volledige carrière vol ontwikkeling en groei. 

De voordelen voor werkgevers en recruiters?

  • Je krijgt de kans om veel ruimer instroom te zoeken doordat Who’s Up het proces voor een werkzoekende vergemakkelijkt en versnelt.
  • Dankzij het Competence Framework van Who’s Up wordt elke sollicitant naar de ideale afdeling/job geleid. 
  • Je zet in op jobcrafting en werkt met out-of-the-box talenten.
  • Je ontmoet sollicitanten die kiezen voor jouw bedrijf, niet de jobs. 

 

Wat moet jij dan doen als werkgever? Wel, aan jou om te laten zien wat jou onderscheidt van al die andere organisaties. Wat maakt jou zo speciaal en onweerstaanbaar om voor te werken? En hoe zorg je ervoor dat potentiële kandidaten dat ook inzien en hun talenten willen inzetten voor jouw bedrijf?

 

Het belang van employer branding

De arbeidsmarkt van vandaag draait niet om functies, maar om talenten. En om de juiste talenten aan te trekken, heb je mensen nodig die passen bij jouw bedrijf. Mensen die echt bij je organisatie horen en in dezelfde boodschap geloven. Soort zoekt soort, om het zo te zeggen.

 

Hoe je dat doet? Met employer branding, oftewel een werkgeversmerk. Ja hoor, ook jouw bedrijf is een merk en die heeft dus een positief imago nodig. Met een ijzersterke employer branding trek je niet alleen mensen aan die matchen met jouw bedrijf. Je stimuleert ook de betrokkenheid van je huidige werknemers, maakt van hen echte ambassadeurs, wat leidt tot duurzame groei van jouw organisatie.

 

Hoe werkt het?

Opmaak van jouw data-driven employer branding

 

 

 

We verzamelen zoveel mogelijk data en beelden over jouw bedrijf . Daarna vullen we samen het “Company Competence Framework” in zodat we heel goed de carrière paden voor sollicitanten kunnen uitstippelen! 

Verspreiden van jouw brand!

 

 

 

Via sociale media en heel wat automatisatie verspreiden we jouw brand met (passief) werkzoekenden. 

 

 

Data-driven assessment

 

 

 

Kandidaten doen via zelfreflectie een automatische & data-driven matching met jouw verwachte competenties. Op die manier geven onze talent advisors een duidelijk beeld van de verschillende carrière paden die mogelijk zijn. 

Werf aan

 

 

 

Wie is klaar voor een nieuwe manier van aanwerven? 

Bekijk ook

Ontmoet je nieuwe recruiter

Schakel een externe recruiter in wanneer je bedrijf het nodig ...

Talent management, het kloppende hart van elke organisatie

Laat je organisatie én je mensen groeien op een duurzame ...

Breng je recruitment team naar een hoger niveau

Versterk de recruitment skills van je medewerkers of teams dankzij ...

Talenten wachten op jou

Wil je meer instroom voor jouw organisatie? Laat het ons weten!