De toekomst van HR draait rond jobcrafting en interne opleidingen. Waarom dus nog kandidaten aantrekken met een vacature?
De tijd van vacatures online posten en wachten op de ideale kandidaat, is voorbij. Vacatures lijken op elkaar en er staan er zoveel online dat het voor werkzoekenden enorm tijdrovend is om te zoeken naar een nieuwe uitdaging.
De jobapplicatie van Who’s Up focust zich op open sollicitaties en verbindt werkzoekenden met employer brands.
Onze jobapplicatie maakt het solliciteren voor werkzoekenden een stuk makkelijker doordat ze niet meer moeten bladeren door duizenden vacatures. We geven aan actief en passief werkzoekenden de kans om te solliciteren op werkgevers in plaats van jobs en verrast te worden door jobs waar ze nog niet aan gedacht hadden.
Wat moet jij dan doen als werkgever? Wel, aan jou om te laten zien wat jou onderscheidt van al die andere organisaties. Wat maakt jou zo speciaal en onweerstaanbaar om voor te werken? En hoe zorg je ervoor dat potentiële kandidaten dat ook inzien en hun talenten willen inzetten voor jouw bedrijf?
De arbeidsmarkt van vandaag draait niet om functies, maar om talenten. En om de juiste talenten aan te trekken, heb je mensen nodig die passen bij jouw bedrijf. Mensen die echt bij je organisatie horen en in dezelfde boodschap geloven. Soort zoekt soort, om het zo te zeggen.
Hoe je dat doet? Met employer branding, oftewel een werkgeversmerk. Ja hoor, ook jouw bedrijf is een merk en die heeft dus een positief imago nodig. Met een ijzersterke employer branding trek je niet alleen mensen aan die matchen met jouw bedrijf. Je stimuleert ook de betrokkenheid van je huidige werknemers, maakt van hen echte ambassadeurs, wat leidt tot duurzame groei van jouw organisatie.
Geef ons een seintje en we zorgen ervoor dat werkzoekenden jouw brand vinden!
"*" indicates required fields