Gamification gebruiken in een interview met sollicitanten breekt het ijs en zorgt voor een speelse, objectieve start van het gesprek. 

Screening

Gamification toepassen in een sollicitatiegesprek brengt heel wat voordelen met zich mee, op voorwaarde dat de kwaliteit goed is en de doelstellingen duidelijk zijn. Dit helpt de recruiter die het gesprek moet voeren en zal de kwaliteit van het gesprek verhogen. Het is de kans om de kandidaat een eerste goed gevoel te bezorgen en in te schatten wie er tegenover je zit! 

Onze games

ALTER EGO

Elke sollicitant leert onbewust al enkele collega’s kennen & deel zijn/haar eigen voorkeuren. Een leuke, laagdrempelige manier om te zien hoe goed de sollicitant bij het team gaat passen. 

 

Specificaties:

  • Speelse, eerste kennismaking
  • Laagdrempelige manier voor een kandidaat om zich voor te stellen
  • Zowel online als offline mogelijk
  • Extra informatie en bruggetjes voor de recruiter om verdere vragen te stellen
  • Flexibele opzet, thema’s zijn mogelijk om toe te voegen of te verwijderen
  • 30 minuten

Road to success

Bedoeld voor mensen die een team aansturen: teamleaders, projectcoördinators, … Je wordt aangenomen als coach van een professionele sportclub en zal gedurende 3 seizoenen enkele strategische beslissingen moeten nemen met het oog op de toekomst. 

Specificaties:

  • Stijl van leidinggeven herkennen bij de deelnemer
  • Onderzoeken hoe snel kennis wordt opgenomen
  • Prioriteiten stellen als manager
  • Speelse kennismaking
  • Zowel online als offline mogelijk
  • 45 minuten

Liever een game op maat van uw bedrijf en vacatures?  Dat kan! Vraag hier jouw offerte aan.